Måndag 10 oktober

Just nu händer det inte så mycket som syns på bild. Johan och hans pappa håller på och byter ut delar av taket på ladan. Vi har röjt lite på tomten, massa skräp och brädbitar som blivit över sedan vi tilläggsisolerade. Men snart är det stora fönstret klart för att sättas in. Det kommer att göra jättestor skillnad!

Idag har jag varit ute hos Emma och myst runt lite med henne och bebismagen :) Vi gick en promenad och såg flera små fina hus.

Nej nu måste jag göra mig redo för "ensam mamma söker".

Hejs svejs! / Emmy

(Eftersom detta inte gick att publicera i går så gör jag ett nytt försök i dag).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ekeboda-Cirkus

Välkomna till min blogg! Här kan ni se bilder och läsa om min, och min pojkväns resa genom att ha renoverat ett totalt ruckel till något fint och helt underbart. Våran familj består utav mig, Emmy, min älskade och trygghet här i livet, Johan, våran lilla prinsessa Felicia, som föddes i slutet på april 2013 och våra två katter Lars och Lillemor. Nu när renoveringen är klar så kommer det bli mer uppdateringar om mitt liv här hemma som mamma och allt annat vi tar oss för! Hoppas ni vill hänga på :)

RSS 2.0